Vill inte bli vuxen ;-;

läxor läxor läxor åter läxor, söka jobb söka jobb söka jobb, skiva CV skriva CV .......aaaah blir tokig @______@
sökt eller svarare lämnat in ca 4 intresse anmällan till sommar jobb (gjorde deta i vintras) inget svar än så måste söka mera måste även uppdatera mitt CV men det går segt för att man inte har kvar de gammla ;-;

uscha håller på bli gammal, har åldersnåja redan >_>
blivande 20 och känner mig som 14 fortfarande, uscha måste tänka på något annat 

fick hem lite saker igår som (kommer upp ett inlägg om det senare)

fikade även med två kompisar i Tisdags var jätte mysigt och gött X)

blev en riktigt bra bild måste jag säga *stolt*
Vi var på Waynes vare trevligt som fan träffade Carro och Ida, Ida hade jag inte träffat på jätte länge tror 6-7 månader sen jag gjorde det så det var kul att ses och prata och skratta jätte mycket:)

Det jag åt var:
MangocheeseCake kostade 36 kr 
Liten ChaiLate 30 kr 
värt om man frågar mig jag brukar vara skit snål när det kommer till fika och detta blev precis perfect X)
omnomnomnomn 

ska försöka hitta fika tid med några andra kompisar jag inte träffat sen innan studenten ;-;

nåja ska fortsätta här nu >_>
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback