H. A. P. P. Y

Solen skiner inte varje dag

Jag är inte alltid glad

Ni är inte alltid glada på mig 

Vi är bittra och upprivna

Vi är vakna, vi sover

Det lyssnas på musik och tittar på film

Går dagar utan något ord

Kramarna blir allt få

Distansen blir allt längre

Men ni är alltid på mina tankar

Vi ler vi skrattar

Vi sjunger vi dansar

VI är över allt och ingen stans

När vi skriver så betyder det något

Distansen gör våra förhållanden starkare

Kramarna betyder bara mer och mer

De lyckligaste stunderna är med er 

Jag kan vara lugn runt er

Jag kan vara mig själv

Ett leende från er är som solens strålar 

Jag är den lyckligaste tjejen på jorden

utan att vara medveten om det varje dag

 

Alla mina nära och kära är bland de konstigaste människorna jag vet, inget kommer nära hur pass udda de är, de är tokiga, de är galna men åh så älskvärda

Vi har våra upp och ner gångar, jag är en stor skithög ibland!

Men bara en riktig vän eller familj kan förlåta en när gör riktigt duma saker

 

Jag lever i min egna värld, Jag är i min egna Shojo manga, jag har mitt egna krig med ondskan och kampen mot rättvisan

 

Jag har världens bästa vänner även kallade "systrar", Världens bästa Päron, Världens mest uddaste små bröder,

 

Man kan inte önska sig något mer

 

사랑해

愛してる





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback