vissa strumpbyxor säger jag bara ...>_>

dagarna när sminket blir bra men resten går inte lika bra XD

älskar riktigt ljusa ögon så de är isblå elr riktigt ljus turkos/pastel turkos och sen de dära chocklad bruna ögonen som man bara smällter i *-*
så tack vare vissa linser så kan man ju ha dessa underbart fin ögonfärgerna:3

jag har turkos grå ögon kan man väl säga och det som är så bra med de jag köpte senast är att de blir precis samma färg som min naturliga så lixom får mina ögon se större ut utan att gömma dem :3

men själv klart så älskar jag att testa på andra ögon färger oxå 
så har ett par choklad färgade som är på väg hem till mig från Pinky *happy dance*


sen har man ju those days........
fan vad jag hatar när man använder nya strumpbyxor och de går sönder på en röd sec......

som tur så passa strasiga strumpbyxor en....men fortfarande ...första sagen man använder dem....inte kul ........


de som var så coola....som tur beställde man två par men ändå >_>
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback