mitt nyår


Så här såg jag ut under nyår 



gjorde Sukiyaki med kött på sidan av pga att det fans vegetarianer som oxå skulle äta så då fick man tänka om och göra lite anorlunda (hann inte hitta tofu så kune inte hade till men funkade iallafall ^^)

var jätte mysigt vid maten förutom att det bara var jag som typ åt massor (så kände mig tjock XD)
fast sen när chipsen o så kom fram så var jag dukig ;D

körde galenpanna med  tvillingen Jennifer (Angelicfever),Corre och deras kompis Andreas:)
vi var samanlagt 7 st men ingen av de andra verkade vara intresserad av att hamna bland mina foton så får ni bara se fina bilder på mina fina tjejer och mig XD


00.00 slaget gick vi ut och firade det nya året med champange och tittade på fyverkirierna 
samtidigt som jag hatar fyverkirier som jag tycker att de är vackra men tycker vi borde sluta med det samtidigt.

för djur blir rädda och fulla jävlar förstör saker och skadar djur ,läste något hemskt som de hade gjort mot en hund så nu sitter man och mår jätte illa för att vi människor kan vara så stora jävla svin som inte har någon recpect alls för djur.

tur att det finns människor som gör något åt detta men synd bara att det är för få som gör något åt detta önskar att de kunde öka åldern för alcohol för vissa ungdommar blir ju fan helt jävla ....jaa går inte ens att beskriva ,visst ett glas av något lätt ska fan räcka men att dricka sig så full som man hamnar på sjukhus hurt dum får man vara .

Jag kan dricka en lätt cider elr två som inner håller 2.25 vol sen är det bra varför finns det inte mer människor som gör det för man behöver ionte dricka alcohol för att ha kul!!>_>

förlåt får min lilla avdampning här men det är så jag tycker 
när annat folk elr djur kommer till skada pga av att människor är fulla då är det fan ajf0shgosjglkdgobsijgnbwoågn >_>
blir så arg.
på bilden över så var det typ den ända alcoholen jag drack under hela kvällen visst smuttade kanske på en grej till men inge mer jag är så pass tokig och rolig som det är så inte behöver jag någon alcohol och så vill jag inte ha arga folk på mig eller liknande 
Drick mindre snälla folk!!!
jag och min tvilling tog massa ego kort för att vi ville (vet inte vf men vi gillar att göra det XD)
så här har ni tre kort på mig och min tvilling.
Hon är så jävla fin så det inte går att beskriva, så är alla mina vänner!

Min familj och minna vänner är värd guld fins inget som jag inte skulle kunan göra för dem

Carro,Corre,Jenjen,Jennifer,Sansan,Simon,Lollo,Mammis,Pappis,mina bröder,min vovis och ni som jag har glömt skriva som ni vet att jag bryr mig om :)
är bara trött i huvudet nu så kommer inte på just nu^^'

Hoppas att ni får ett gott nytt år 2014 alla ni som läser detta!!
 
 
>vad har ni för nyårslöfte i år?
 vill ni ha svar på mitt/mina så vill jag att ni skriver en liten komentrar :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback