Lolita tea time + video making:D


vilken dag vaknade sent ,som vanligt fixar mig snabbt ,hann inte äta frukost:/
sätter mig i bilen mamma skjustar Sansan o mig till Jennie för att vi ska till Jenjen o ha lolita julmys:D!!!!






vi börjar med att fixa med banan short caken (バナナしょとけーき)tror jagXD
o filmar lite medans vi gört:3



vart bara Jenjen som inte hade mörk klänning på sig men hon var klart sötaste av oss:3







drack te/saft och fickade och pratade massa roliga saker medans vi filmade :)
var sjukt mysigt och roligt!:D


PastelBat's envy store kommer detta fina arband ifrpn som jag fick av Jenjen*-*

ett par örhängen från kawaii shop från Jennifer:3

sen var det klapputdelningen var klar så gjorde vi massa grejer som filmades in som.senare kommer hamna på min och Jenjens kommande Youtube chanel;D



tog kort med Jenjens cam sen innan Sansan skulle hem,skrattade så jag fick ont i magenXD





blev thai gryta hos Jenjen var gött som bara den!!↖(^ω^)↗




tog en kvälls promenad innan Jennifer skulle hem så nu sitter Jenjen o jag vid varsin dator och tittar cosplays o lolita kläder;-;

bjuder på ännu en bild på min otroligt söte lolivän:3

kram

>hur har er dag varit?:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback