Gifs här och där


faan vad jag önskar att jag kan åka till medeltids veckan ;-;
vf kan inte min familj vara intresserade av sama saker som mig för ??
sommrarna för mig brukar bara var hemma sittandes för mig XD
I år ska man försöka hitta sommar jobb och själv klart jobb efter det eftersom mitt extra år på skolan tar slut nu i maj/juni, undrar hur detta kommer gåXD>_>


längtar tills min blonda lugg är mer vit/grå och tills mitt mörka är mer av en rödare färg <3
måste dock vänta för att annars kommer mitt hår dö för att man bleker det så mycket :/
blekte slingor i det mörkare,vissar sig att jag måste ev bleka mer slinor och sen bleka hela det mörka det vill inte jag :(

läktar även tills mina bruna linser kommer *-*
älskar mörka och riktigt ljusa ögon

detta år känns som att det kommer bli bättre!!!:)
allt har varit upp och ner för mig ena dagen glad andra dagen ledsen osv slutet av 2012 och hela 2013 har varit ett så jobbigt år för mig så nu är det fan dags för en förändring!!!!!

fått tips att fixa en dag bok där jag ska varje dag skriva i de bra sakerna jag har gjort och även de dåliga men till de dåliga så ska jag skriva en kommentar på vad som jag kunde gjort bättre så att jag vet det tills nästa gång 

nåja ska titta på film och rita/måla lite sen är det dags för mig att sova
Godnatt sov gött , hörs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback