älskar strumpbyxor(>^ω^<)


älskar söta,roliga,vackra strumpbyxor/leggeins
(elr hur det nu stavasXD)
fick hem mina med spaceprint i måndags o hämntade mina med totoro print weee!!:D


nåja idag åkte man in till skolan i onödan ingen lektion....vf får jag inte reda på saker för???
blir tokig>_>

sen när man kom hem för att göra lite övningar så somnade man i sängen på 3 röda sec>_>

mamma tjatar på en om att inte sova mera så då vare bara gå upp


håller på att rita denna bild som.är inspererad av en av mina egna historier:3
den är lite fail meen hoppas på att den kommer bli bra när man är klar med den^^

nåjaa mamma ville att jag ska måla en grej åt henne så ska sätta igång med det på en gång ni får se senare vad det blir

nu säger hon senare igen men det blir ju aldrig av tänker ni nog nuXD
men lovar ska försöka^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback