Shopping med mammis och Jack



jag är pank så jag kunde ikke köpa något men mammis var gullig o sa att hon ville bjuda mig och då tackar min ikke nej ;)
Blev en Chocklad cheese cupe cake med chai latte.......ångrar lite att jag valde de för chai latten var jäääätte söt och cupecaken var si så dära..



mamma tog även kort på mig och Jackis fast...jag ville förstås ikke för att...jaa som ni ser en osminkad o what ever klädsel till de för att man sov längre än vad man borde innan man åkte till skolan XD>_> 
 
 

och om inte min mamma kunde vli sötare hon köpte dessa vackra saker åt mig oxå *-*
skojar inte när jag säger att jag bara har ett par skor som är hela ......lagat alla mina skor minst 3 gånger och nu så var mamma snäll och köpte åt mig 
jag och skor alltså..>_>
 
 

Kommentarer
Jenjen säger:

Choklad-cheese cupcake låter ju olagligt gott *o*

Svar: den var inte min still men tror du kanske skulle tycka om det :)
Yuki HP

2014-04-28 | 17:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback