Min fredag med korta ord <3


efter att hela "skoldagen" var fail så fick man hem till Jenjen  


som ni kan se var det skit fint väder så självklart gick vi ut och gick lite och fick  några fina  bilder på Jenjen 
She is so cute/pretty; n ;





just look so freaking cute *dör*
och bilden under ser ni mig,var ju tvungen att få en "hel bild" på mig på bloggen oxå











Sedan en bild tsm...lite fail bild men den har charm CX



 stannade på middag hos Jenjen och se vad jag fick sushi<3
Tjatat på att få fixa sushi hemma (cuz man är en snålis och har massa sushi grejer hemma redan)
Se Mamma nu fick jag sushi men tro inte att jag är nöjd!!!!



efter att ha spelat lite brädd spel med Jenjen så var det dags att åka hem, fick tjust ända hem till mig ; v ;
de är så snälla 

hur var eran fredag ??:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback