En sådan rolig solig dag med Jennie :3



Rosette: från en JSK från bodyline
Klänning: BTSSB JSK "early summer chocolate strawberry parfait"
Tights: köpt på någon marknad
Skor: Bodyline (lånade av Jenjen)



träffade på Jennie igår för att man inte hade någon lektion alls yeeey!
var perfect väder så vi passade på att ha ett "photoshot" i våra fina lolita outfits 8D

vi gick runt i de gammla delarna av stan och sedan till vårt favorit picknik ställe *-* 
 
 






 jag som har så svårt att tycka om bilder som andra tar på mig blev riktigt chockad över att jag gillade dena bild och den översta väldigt mycket *-*
Jenjen är en sådan duktig fotograf det samma gäller min vän Sansan 






tog en fika paus eller snarare frukost/lunch/middag för mig som inte hunnit ätit något rikigt den där dagen jobbit nog fick man be sin snälla mamma skicka över lite pengar för att man är lus pank >_>'
vi gick till ett liten mysig cafe som var lite udda en oo så god kycklingbagete och chai latte de gjorde omnomnomnom
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback