Switch Girl JDrama


Switch Girl JDrama *-*
Hadlar om en 17 årig tjej som på skolan är den vackra och söt tjej som är helt perfect men så fort hon kommer hem så sätter hon igång sitt off mode och blir nästan helt i motsats till den hon är på skolan,hemma så är hon en stökig och ofixad människa men på skolan så är hon så pryd och fin så.
Men hon möter en vacker/snygg kille som nyligen kommit till hennes klasssom vissar sig bo i sama lägenhet som henne,de ger varandra lite små problem men lyckas komma överens iallafall.
Är inte på episod 6 av sesong 1 och finner den väldigt underhållande och man vill ju veta vad som händer och hur det kommer att bli och så vidare så jag kan nästan inte sluta titta på den X3

Denna JDrama och så som några andra är inspereraqd av en Manga!!!
ska ge mig på den mangan sen när jag har tittat klart på denna serie och ev gemföra dem 0:3
(om jag kommer ihåg det vill säga XD)


















Kan nästan känna igen mig i hennes Off mode XDDX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback