Min dag XP

*
hade en "skoluniform" till skolan ^^
hade bara bild idag så var bara på skolan i två timmar sen var det hem på engång XDDX

testade på att göra en visualkei/host kei frisyr blev rätt nice...meeen gjorde sååå ont att borsta ut ;_______;
tror inte att jag kommer kunna göra den frisyren någo mera skulle nog inte passa till utsläppt hår :c
men det var kul att testa :3

ska på 50tals bröllop i helgen kommer bli intressant men samtidigt lite tråk...ingen i min ålder komemr vara där så kommer bli lonley XD
kommer vara fullt med massa gubbar och gummor...haha ne inte bara men jag komme vara yngst där XDDX

börjat titta på Chibi Vampire Karin idag var sååååå länge sedan ,börjar få tbx mitt vampyr intresse igen *w*
hihih nåja ska ut med mina tjockis vove nu mata ne^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback