Dagx att sova !!!!!!!! äntligen!!!!Ö____Ö


väntat sedan kl 22 på att få sova Ö___Ö
fick gå upp tidigt för att ens mor och far skulle i väg på pappas chefs dotters bröllop ....så jag fick vara barnvakt idag så man fick laga middag osvX3

som ni ser hittade jag saker på underbara eBay som jag nu bara ska vänta på att få hem,kan knappt vänta!!!

mysit med minsta lille brorn framför två filmer innan det var dags  för honom att gå och sova sen har jag settat ensam och rädd i tvrummet och väntat på att mina päron skulle komma hem.......

som dom nyss gjorde var rädd att somna innan de skulle hunit hemX____X
men nu är det dags att säga godnatt och puss......nehe fick ingen puss av min vove så blir bara kram då


 
GODNATT!!!! OYASUMINASAI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback