Träffade Jenjen igår:)


hur jag såg ut igår,fixade upp mig extra för att äta lunch och umgås med min Lolivän Jenjen.

mitt epic face XD

hahah jag är så lång gemfört med Jenjen så stälde mig så hpn p jag nästan var i jämn läng....woow vad weird det var att seÖ.ö

vi gick runt i affärer o tittade på massor av saker bla kläder,parfymer och en leksaks affär där jag köpte mig en jätte söt räv med stora ögonÖwÖ
dock råkade Jenjen få med sog den hem och har ingen bild på den så ni får se den senare :)

Efterrätt blev en varsin äppel paj;)

våran lunch var på Mcdonlads för att vi inte kom på något annat XD
lite synd men gött vare...hade inte ätit något på hela dagen:<

vi diskuterade massor av saker vi ska försöka att göra så som cosplay,julmys och andra saker*-*

var sedan dags att åka hem ,som jag inte ville :'(
ville vara kvar med Jenjen o fluma

Kommentarer
Jenjen säger:

Det var megamys a la flum! Och Cherry mår bra xD ^^

Svar: jaaa !!!! måste göras om!!!!!!hihih yeeeey, Cherri* ;)
Yuki HP

2013-10-06 | 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback