denna vecka än så länge


stylade min röda peruk lite här om dagen den blev riktigt nice....tills ena sidan la sig nerXDDX


lekte även med smink o testade att göra vampyrbett precis som förra året innan halloween:3



det märks även att hösten är här för det är kallare o alla mysiga färger kommer fram*-*

har börja skrivit på en liten historia som jag ska vidare utveckla om jag har tur med att komma på ide:3

har varit lite off här men ska lägga upp roligare grejer snart hoppas jag att ni kommer tycka iallafall:D

har börjat planera in Stockholms resa med Jenjen för att hällsa på och bo hos min twin inom kommande två veckorna!!!
yeey miss her so much:(
pratar med henne varje dag på mobil men det är inte samma sak XC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback