Umgicks med kusinen igår


min kusin äger dessa två gulliga små Kinesiska naken hundar som är så söta och har sina egna konsiga personligheter (så som alla hundar har XD)

sov hos henne från sön-mån så åt frukost gick till skolan och sedan hem till henne igen för att kunna umgås mer med henne!
hon var jätte gullig och fixade te till mig två gånger och lagade Potatis soppa från början och sedan bjöd hon på mat!
efter maten så kom hennes kille över och skulle börja spela in en låt ocg var ensvis att jag och min kusin skulle sjunga med på vissa ställen.

Känndes skit konstigt tredje eller fjärde gången jag träffar honom och så vill han att jag ska vara med och sjunga en av hans egna skriva låtar Ö.ö

nåja kom hem igår efter en lång och helt underbar helg med vänner och familj<3
nu sitter jag hemma och skriver på min egna historia som jag äntligen har kommit till andra kapitlet på!
ska strax ta mig lite te 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback