Ser ut som blä!


Har tränat lite dag, tänkte faan nu börjar jag lägga på mig lite förmycket igen så får fan ta tag i detta nu så tittade på Bubz(YT vlogaren) och såg att hon tittar på Blogilates.

Så tittade upp och hittade saker som jag såg att jag kunde göra hemma utan att få människorna som bor under oss att bli tjuriga!
så började med det idag och ska göra det minst 3 gånger i veckan och se vad det ger för resultat och samt att ta 2 jogging turer med min lilla vove så hon oxå kommer igång lite 

men tänkte måste ju ge mig själv lite gött igår för att alla här hemma satt och göttade sig på annat ;A;
så tog lite grädde och Clementiner c:

nåja ska ut med min vovis på jogging nu så godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback