så lycklig!!


idag åkte jag o Jenjen till stor staden för att vara med min twin <3


på bussen så roade jag o Jenjen via snap chat och ta roliga bilder o skicka dem till några vänner

När vi kom fram var vi jätte hungriga som bara den och tog en bra tid innan vi kom fram till vart vi skulle äta




blev Hard Rock Cafe åt burgare nomnonnom var skit gött,tror fan att min pappa skulle älska att vars där
(om han inte fick se priset)
och smakade en jättr god drink/smothie som var gudomlig!!! dog nästan bara av att dricka den,den var så sjukt jävla god!!!!!


gick sedan till baren Rocks och hade trevligt,var något nytt för mig men rätt roligt!
gör gärna om det

så här såg man åt till baren mjihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback