Godnatt folket!

Jag och min lilla Cherri 

hade skola idag kom hem städade somnade och sov i 2 timmar skyndade mig in i duschen för att fixa mig snabbt för att en kompis skulle komma över!
vi tittade på film Slithers som är en komedi/thriller finner den väldigt underhållande och samtidigt skum som bara den XD

Men efter ca 2 timmar var min kompis tvungen att gå hem :( *sadface*
var inte trött alls och alla andra sov eller så kunde de ej svara (på sms osv) så det slutade med att jag tog två bitar från min tårta som jag bakade igår och tittade på Doomsday som är en Thriller som utspelar sig i Irland som har blivit av spärrat pga en sjukdom som spred sig och de fans/fins inge botemedel så se sätter upp väldiga murar runt hela irland och nu så måste de in till de av spärrade delen!

men nu är det dags att sova så godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback