Dinocon02

mitt första konvent o jag är såld





spelade Mario spel, spelade Nerfgun, tittade på Pokemon,tittade runt, satt på ett maid cafe,såg på ett awesome band,umgick med mina vänner o gick till G-host (⊙ω⊙)o(╯□╰)o~^O^~>3<







so Fucking AWESOME!!!!!!!

Så....med andra ord har jag träffat min största Idol,förebild o kändis förälskelse ....
The one and only Madman SEIKE:')
Avgudar honom så mycket mer nu efter man har sett vilken härlig person han är.

Kommer aldrig glömma dessa dagar av awesomenes med Domyoji o Seike de är fan de coolaste o snyggaste killarna jag har träffatö.ö
≧﹏≦



jag kan dö lyckligt nu0:)
fast tänker inte göra det än;)
ps blonderat luggenXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback