Älskar Peruker =ω=



vet att jag ser lite ut som en kille i denna peruk men vad fan älskar den ;)


man kan styla den lite hur man vill gjorde lite visual kei inspererat idag tex

sen har vi denna vackra peruk som tillhör Jennifet som är så sjukt fin o bra som hon köpte från GLW (=^.^=)★

väntar på att min nya lolita klänning ska ta o komma hem till mig;______;
står att den är i sverige så väntar på att den ska vara i min brevlåda så man kan ha lolita piknickX3

igår passade jag även på att beställa en peruk från GothicLolitaWigs detvar 20% rea då kan man inte låta bli ju^^'

men ska sälja en elr två av mina peruker och ett par skor så har man snart tbx de pengarna man gjorde sig av med igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback