nya linser *-*



Vassen Natrual sparkling Blue
som det står Natrual ,de känns väldigt naturliga och min mamma såg inte ens att jag hade dem på mig fören hon fokuseradeXD

till en börjarn så kändes dem av väl att jag hade dem i ögonen
(säkert pga att de är 14,8 mm och de svarta som jag var van vid är 14 mm om jag inte mins felXD)
men efter ett tag så glömnde jag bort dem fast så fort ögonen blev torra så blev dem obekväma 

stor sklinad som ni kan se från mina svarta , den ljusa ser mer öppen ut och "mindre" trött 

kändes kul att testa på en ljusare färg av linser men tror jag kommer hålla mig mer till mörka även fast de ljusa är jävligt fina

så om ni har ljusa ögon så kommer dessa få era ögon att framhävas och se mer naturligt ut:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback