안녕하세요 lite uppdateringX3


detta hände i tis, jag o min minsta lillebror fotade lite o myste i soffan c:

han bad mig att fixa hans hår men eftersom han är så håröm kunde jag i te göra så mycket men han blev glad iallafall o ville att vi skulle ta kort så här har vi ett sött foto på honom o mig, han är så söt!

lekte med mitt hår i onsdags genom att sätt upp håret så det såg kort ut o sedan göra en mer killigare simknkning ....eller vad man ska sägaXD

veckan har gått fort och inget spec har hänt eller jo nu är det nästsn snö storm XD
från inge snö till massorXD

sitter nu o äter musli? o mjölk medans man tittar på CSI efter en dag sv blogilates,Tacos,julkalpps köpande,testat på att försökt lära sog små koreanska fraser o vila C;
samt myser med hunden



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback