andra dagen hos släkten




sov lite längre idag men var fortfarande helt slut>_>
handlade idag,ungicks med yngstamorbrorn o hans fru igen skrattade som bara den!

ritade även lite men kom inte långt^^'

ska ha mini julbord imorgon ö.ö
tror fan att jag har gått upp 3 kg redan tack vare att jag ätit så mycket sen man kom framö.öDX
hård tränning sen när man kommer hem!!!ö.ö
fan 20 min varjedag som minst


men jag önskar att jag kunde vara nöjd med min kropp och så och inte hade så dåligt självförtroende som jag nu har:/

jag "gillar" att ta kort på mig sj men det är bara på ansiktet men aldrig på kläderna man har på sig-.-
som säkert hade varit lite roligareXD

men men this is my way to do my bloggXD

mat,mat,godis,mat o mer mat det ör vad min blogg innerhållerXD
haha + andra saker:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback