åkte till o hälsar på lite släkt




åkte bil i 3 timmar med mamma,Jackis o min vove för att hälsa på mormor och ev andra släktingar eller vänner:3



gjorde pizza hos mormor med annanas och annat gött som vi tycker om.
Jag åt mest så klartXD>_>

gick sedan över till min yngsta morbror o hans fru,de är så sjukt sköna människor och det är så gulligt att de väntar ett till litet barn så jag kommer få en till halvkinesisk kusin >3<♥

min morbrors fru bjöd på ett Taiwaneskt te som var sjukt gott!!!!!
fick en smak av nypon och massa med andra smaker o det var så gott o vi drack ifrån små koppar med drakar på sjuukt fina*-*

klockan är nu 22:20 o kommit hem till den lånade lägenheten och ska titta på tvn o vara latareX3

hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback