lite av vad jag gjort dessa dagar



dessa bilder har jag ritat:3
villse ut som mitten bilden*-*:'(
o sjklart ritade jag en bild på Seike man får ju så mycket insperation av sin Idol!!!

lagat mat⇨
undar fortfarande varför i helvete är man singel om man kan laga sådan matÖ.ö
haha eh jag klarar mig singel blir mee gooood mat till mig....o ibland mina bröderXD

efter före

klippte mitt hår igår oxå;o
blev apa nööööjd,inget fail bara braaa resultat*-*

well nu har jag uppdaterat lite ska kliva ur sängen för att gå ut med hunden igen.
Städa undan innan man får besök av sin "butler"XD (borde vsra han som städar inte jagXD)

haha men ska vara snäll Senpai till honom o tona hans hår c:
o klä ut honom till tjejX3
hihihihX3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback