Hoppsan



har blek o färgat håret^^
blev kastanje brun/rött o isblond/vit
Fighting!!!

vill ha håret lite rödare o luggen vitare sen är jag apa nöjd med hår färgen!!!;o

mammis o jag har tittat på You're Beautiful K-dramat för några dagar sedan.
Mamma är nu helt fast för K-drama!
Jag=glad chej(Tjej)!!!!!

och tidigare idag så började hon titta på en annan drama som jag inte mins vad hon sa att den hete.....

Medans jag kollar på To the Beautiful you aka Hana kimi:3
(Den koreanska ver av Hana Kimi)

hade film kväll igår med 4 tjej kompisar,blev en Zombie film o Termenator XD

ska strax gå och lägga mig fööör om ca 3~4 timmar så äre lilla jag som fyller 19 år.........

uschaaaaa!!!!!!

nåja dags för Sleeping Prince innan man somnar

Gooodnatt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback