B-day…



well vad ska man sägaXD
gick upp fixade sig för att gå ut med voven,hoppade in i duschen.
Sminkade och fixade mig extra fin bara för att,fick ett grattis av alla.
Sen fixades det mat och efter maten åkte mamma.och pappa iväg för att fiska.
Så då får man leka barnvakt på sin egna föddelsedag för att päronen ska åka ut och göra något...........jaaa jag kan ju bli argare=_='

jag som trodde jag skulle få göra något roligt idag...:/
well well ska ligga kvar i soffan för att leta vad jag ska köpa till mig sj i föddelsedags present inom en snar framtid XP

får hoppas att man träffar kompisar imorgon elr så,så man får bli glad igen!
haha att fyllq 19 är som alla andra dagarna på detta stinkande årXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback